Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
Pokud se na vašem produktu vyskytla závada a je v zákonem dané záruční době, máte možnost zboží reklamovat.
Zboží spolu s popisem závady a nákupním dokladem zašlete na adresu:
JADIS s.r.o.
U Trati 36a
100 00 Praha 10
- Reklamace telefonů a tabletů DOOGEE zajišťuje oficiální servisní středisko BRITEX
- Reklamace telefonů a tabletů INFINIX zajišťuje oficiální servisní středisko BPS MOBIL
Zboží můžete také zaslat do Z-Boxu ID 30784 na adresu:
Třebohostická 564/9
Praha 10
Odkaz zde
Vrácení zboží do 14 dnů
Zboží, které chcete vrátit do 14 dnů, zašlete spolu s formulářem pro vrácení na adresu:
JADIS s.r.o.
U Trati 36a
100 00 Praha 10
Zboží můžete také zaslat do Z-Boxu ID 30784 na adresu:
Třebohostická 564/9
Praha 10
Odkaz zde
Zboží nesmí být poškozené a musí mít originální kompletní balení.
Ke stažení: Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů (DOCX)
Před montáží displejů je NUTNÉ displej před nalepením nejprve otestovat! Na nalepený displej nelze uplatnit záruku.



